marți, octombrie 06, 2009

Viata e frumoasa! ..?

DA! VIATA ESTE FRUMOASA! :) Indiferent de greutati,viata merge inainte si nu trebuie sa te dai batut! Zilele trecute,un foarte bun amic m`a facut sa percep altfel lucrurile,sa`mi dau seama ca nu totul este atat de negru precum pare si ca orice lucru rau are si o parte pozitiva :). Spre rusinea mea,prea tarziu mi`am dat seama de acest lucru,dar a fost bine ca totusi m`am trezit la realitate :). Saptamana aceasta a fost una groaznica,am trecut prin multe si simteam ca nu mai am niciun rost...dar gandirea mea era total gresita!
Am mai inteles ca nu trebuie sa te inchizi in tine in momentele grele. Lasa`ti prietenii sa te ajute asa cum pot ei mai bine si totul va fi ok :).




So..the life is beautiful :x! CLAR! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu