vineri, aprilie 10, 2009

De inceput....sa ma prezint:)

Hy:)! Numele meu e Stanciu Mirela-Elena si m-am nascut pe 16.05.1989,in Ploiesti,dar de aproape 2 ani de zile locuiesc in Bucuresti. Daca as sta sa-mi descriu viata,as folosi cateva cuvinte:bucurie,dragoste si armonie:). Bine,recunosc,pe parcursul liceului m-am chinuit putin,deoarece liceul l-am facut tot in Bucuresti si imi era greu sa ma descurc singura(in fine...sa trecem peste asta:) ).Ma pot considera norocoasa,deoarece am avut si am cei mai buni parinti din lume:x! Dar asta nu cred k e asa important pt altii:P. De mult aveam in minte ideea de a-mi face un blog,dar pana acum nu prea am avut timp de asa ceva. Poate k pt multi blogul e o distractie,e un lucru unde iti poti povesti tot ceea ce ai facut candva...sau este considerat,mai nou,o moda. Hmmm...ziceam moda...ei bine,de ce sa nu recunosc?si asta e unul din motivele pt kare mi-am facut blogul:D. Dar,bineinteles,k mai sunt si alte motive:). Pe blog voi posta mai rar,deoarece timpul liber pe care il am nu imi permite sa scriu des. Despre mine va mai pot spune ca sunt o tipa sociabila,fara fitze,de gashca,nu ma supar repede,imi place sa ma distrez si ador muzica rock:X!
Cam atat despre mine:).

I love rock'n' roll! :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu