duminică, aprilie 12, 2009

Ziua de duminica....

Azi e o frumoasa zi de duminca. Imi aduc aminte cu mult drag ce frumoase erau aceste zile in copilarie...distractie,plimbatul prin parc,prietenii....toate lucrurile astea nu se uita.Sunt niste aminiri placute care fac viata mai frumoasa:). Timpul trece atat de repede si ne transforma intro clipa adulti,incat nu avem timp sa ne bucuram de toate frumusetile copilariei. Imi este dor de acele vremuri demult apuse,vremuri in care eram un simplu copil si ma bucuram de fiecare zi traita!

Un comentariu:

  1. mare dreptate ai si eu imi amintesc cu drag de zilele frumoase din copilarie, de tot ce era frumos atunci si cu cata nerabdare asteptam sa cresc, sa fiu adult, sa fiu independenta...off ce rau imi pare acum:)
    vreau sa fiu copil!

    jane doe

    RăspundețiȘtergere