duminică, mai 17, 2009

20 de ani...si o zi :D

Inainte de a incepe sa povestesc pe scurt cum m-am disrat la petrecerea de ziua mea,vreau sa le multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine ieri si celor care mi-au facut urari,prin intermediul altor mijloace de comunicare:)! THANXS ALL! :* >:D<. Bun...sa revin la subiect:petrecerea s-a tinut la vila fratelui meu,unde au fost 65 de invitatzi(rude,prieteni...etc). Cadourile au fost pe masura asteptarilor :> (asta nu inseamna k sunt pretentzioasa:P ). Distractia a inceput in jurul ore 17:00 si s-a terminat azi dimineatza,pe la 5:D. Cel mai frumos moment de ieri a fost acela cand prietenul meu,sau,mai nou,logodnicul meu,m-a cerut in casatorie:X! Chiar nu ma asteptam la asa ceva:). A fost ceva ft.emotionant:),iar parintzii mei au fost incantati de acest lucru:). De remarcat a fost faptul ca am primit fffffff multi trandafiri si 4 cutii de bomboane cu ciocolata:>,plus muuuuuulte altele:). Din fericire,nimeni nu a intrecut masura cu bautura(cu toate ca imi pusesem deja in tema parintii in leg. cu acest lucru :)) ). Urarile gen "la multi ani", "ai grija de tine" sau altele au inceput de vineri seara,in urma cu vreo 2-3 ore de miezul noptii:). Iar la ora 0:00,nu mai faceam fatza mesajelor:))!
Concluzia: a fost o zi speciala,pe care nu o voi uita niciodata :x! Despre cum ma simt la 20 de ani,pot spune doar atat: fara griji si fara bani :D :))!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu