vineri, mai 15, 2009

Final de pregatiri...inceput de an:)

Hello there si incep prin a-mi cere scuze ca nu am mai postat pe blog,dar zilele astea am fost ff.ocupata. In primul rand,maine este o zi speciala pt mine:implinesc 20 de ani:X! Nu puteam sarbatori acest eveniment fara o maaare petrecere:). Zilele trecute am fost cu cele mai bune prietene(Madalina,Bianca si Simona) sa-mi cumpar o rochitza pt ziua de maine. Timp de 5 zile am cautat in toate magazinele cu renume si,intr-un final fericit,am gasit ceea ce-mi doream:D. Astazi m-am intalnit cu colegii mei de facultate,care m-au invitat la plimbare prin parc si care mi-au daruit un frumos buchet de trandafiri albi;;). Sapt. in curs a fost cea mai grea sapt...Dar tot sapt.aceata am primit si o invitatie de la Viorel Dodoc(chitaristul trupei JukeBox)pe platourile de filmare ale Cronicii Carcotasilor :). Inca nu i-am dat raspunsul lui Viorel,pt ca trebuie sa-mi consult "gashca nebuna":D,k sa vedem care dintre noi vom merge:). Thanxs,Vio :)! Well,cam astea au fost motivele micii mele absente de pe blog...maine e un nou inceput. Happy b`day to me:D!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu