vineri, mai 22, 2009

Ghinionista...:(

Hmmm...daca cineva mi-ar fi spus ca voi trece prin ce trec acum,nu as fi crezut...:|. Cea mai nasoala zi a fost marti,cand am avut proasta inspiratzie sa ies dupa-amiaza in parc cu rolele cu niste amici :(. O clipa de neatentie a fost de ajuns ca sa-mi rup glezna:((. Am fost la medic,iar acesta mi-a pus piciorul in ghips si mi-a recomandat repaus total cel putin 3 sapt:(,sau,daca nu vreau asta,sa ma chinui mergand cu carjele. Cum eu,nici cu piciorul rupt n-am stare,am ales sa merg cu carjele,deoarece trebuie sa merg si la facultate si nu numai. Insa lucrul pt care ma oftic cel mai mult este faptul ca nu voi putea merge la concertul JukeBox din seara asta la Coyote:((. Chiar vorbisem cu cei mai buni prieteni de sambata trecuta sa mergem,dar cu intamplarea asta s-au dus toate planurile pe apa sambetei:((. Sorry,guys:(! Imi voi lua revansa indata ce ma voi vindeca! Momentan,ma simt ciudat...sper sa treaca repede perioada asta neagra! :|

Un comentariu:

  1. Ohh, saracutza de tine! Nu ne stim deloc, dar chiar imi pare rau...dar nu'ti face griji, macar tu esti in bucuresti, ii poti prinde des...eu cine stie cand ii vad.
    Take care, babes!
    :-*

    RăspundețiȘtergere